Jag vs getingen!

Efter mötet på jobbet så tänkte jag fara till porsön.
Så jag gick till busshållsplatsen vid elgiganten och väntade.
Kollade på listan och på klockan, tiden stämde precis så bussen
skulle vara där inom någon sekund.
Så ser jag att en geting är i busskuren och far förbi mig..
Men mitt i allt så är den vid ansiktet så jag står stilla men den ger sig inte
och håller på o fara in i ögat så jag går någon meter utanför vid sidan om.
Men den följer efter och sätter sig i håret så jag försöker diskret gå till andra
sidan och sen gå runt men den gav fan inte upp.
Blev så jävla arg och less så jag pallade inte stå kvar och vänta
när man hade en liten mördare flygandes i håret och ansiktet
så jag gick efter den långa cykelvägen tills den svängde av.
PALLADE INTE att gå tillbaka till busskuren, helt säker på att den
skulle komma tillbaka då så jag hinner gå halvvägs till nästa
hållplats då jag ser att bussen speedar förbi.
Så det blev en promenad istället..

 

haha fan va irriterande!!!!!! jag hatar getingar!!!! är rädd för dom.
Getingen vann...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback