:)

Nu är jag på bättre humör..
Är inte sur och gnällig hela dagarna men att jag ofta vaknar upp på fel sida
och är stressad och gnällig är ingen hemlighet haha..
Det släpper oftast så fort jag tar en snus och hinner vakna till...
Färgar håret nu så det är bortgjort...
Gillar iaf slingningarna som jag gjorde tidigare, det är ju fortfarande
slingat nu när jag färgar på det mörkt :)

Riktigt kul fick direkt komplimanger för min sminkning jag hade igår.
Var rädd först för att det såg för spacklat ut men den var ungefär som denna:




Minus glittret runt ögonen!( togs 07, så snygg är jag inte längre! haha)
Silvergrått är så sjukt snyggt när man är blek!! ;)




Snart kommer det före och efterbilder på min färgning..
inte snyggt med utväxt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback