shoo

Blev en tvådagars.
Jag & T styrde upp en sjua o for till en av grannarna.
Surade till när det kom nå folk som sökte bråk, SUCK! DÖ !
Vi gick iaf tillbaka hem till mig o käkade på natten haha.
Hängde hos klasson ett tag ..

Vaknade upp med huvudvärk, och att min mobiltelefon typ har badat?
En stor vattenflaska som spillts ut över hela golvet? inkl min mobil.
Kunde ju typ hälla ut vatten ur batteriluckan, så jag har varit sååååå arg!
Har min gamla telefon tills vidare. får se om min gett upp nu.
Flydde så fort jag började irritera mig? haha.
Nåja, nu sitter jag iaf själv här med en kopp kaffe.


INGEN aning om vad man ska göra idag, är suuuuuuugen på att hitta på något.
Kanske tar hojjen till porsön eller nå..
Hade konstigt nog behövt städat igen osv..


NÅJA! ser framemot
15-22 imorgon och 10-17 på tisdag.
Har inte orkat blogguppdatera på ett tag, lär ju inte palla det nu heller :P
typ om 2-3 dagar kommer jag att ha väldigt ont också så..


Skriver kanske sen o lägger upp bilder. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback