fyllebloggade!

tack gode gud att jag inte publicerade det inlägget ;)
Haha, jävlar va jag har kastat pengar omkring mig nu!
Men på bra grejjer, en sviiiinsnygg klänning från bikbok, och lite allt möjligt.
Det är man ju värd att unna sig, har börjat bli stressad över ekonomin igen.
Blev inringd till jobbet igår när jag stod i duschen, hade 10 minuter på mig att gå till bussen ;P
åkte iväg utan smink o i blött hår haha.
efter jobbet drog man på sig nå lager av smink, svepte i sig ölen och gick till Anja.
Alla var lagomt mysiga haha, trevligt välkomnande av alla.
Vi for ut på cleo, jag och sara dansade väl sönder hela stället! haha.
finns inget slut på alla vitsar man drog....
Varit vaken till kanske 6 inatt, upptäckte att det var 2 stycken strömavbrott då,
TUR ELLER VAD!? alarmklockan var ju åt helvete...
Man är lagomt trött, men inte alls så särskilt risig, syns inte att man har härjat =)
Ska åka och jobba på ett tag, KVÄLL! :D FYFAN VA NICE!
har väl jobbat 5 dagar den här veckan.. ser bra ut!


hunnit dammtorka och fixa lite här hemma. måste dra en ordentlig storstädning snarast!!!





Det där är resultatet av en 15minuters fixning haha.
Nyklänningen. o Håret blev rödare :P
ingen aning om vem den där andra är, var ganska skeptisk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback