living my life

Imorgon blir det fan att färga utväxten innan jobbet,
eller så satsar man på att köpa en till förpackning så man kan slänga i det i hela håret.




Nu börjar spindelsäsongen! USCH OCH FY!
väntar bara på att det ska krylla av betongspindlar på portdörren,
ska börja ha med mig nå så jag kan slå ihjäl dom,
en föll ner precis framför mitt ansikte när jag skulle gå in.. :S
Efter att ha blivit jagad av en geting förra sommaren så har jag fått fobi för dom också..




Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i sängen ;)



MEN FÖRST. lite bilder ;)

 

före och efter jobbet ;)


 

underifrån och ovanifrån


 

 



jag har fan ett riktigt "STORgap"..
man kanske får det av att skrika och tjata..  inget :o här inte.. här har man : (  ) !!!



 

det där kan ni inte va? ;) HAHA
kan göra en blomma, men var så jävla trött i tungan av att försöka få en bild med bra
skärpa så den blev halvdan.


NO LIFE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback