han e luuuuugn







JAG SKA ALDRIG SLUTA SNUSA!





Oh, sista arbetsdagen den här veckan :)
SÅ skönt o vara ledig några dagar nu...
Dom ska jag ta vara på.
Hoppas det blir kanonväder imorgon så man kan lägga sig ute på gården o få färg!
FEST FEST FEST ?
är ingen på så drar man fan en solokväll! det är man då värd!!! BÅTEN SKALL SJÖSÄTTAS;)

har hundra planer egentligen..
vill till Porsön o träffa dom söta små barnen ;D
Eller så kanske det blir en dag på stan ;)









Min gröna ögonfärg framhävs verkligen med rött hår =)






Något jag verkligen kan irritera mig på är folk som försöker låta kloka genom att diskutera
diverse grejer i sina bloggar.
Varför ens yttra sig om saker man inte har erfarenhet ifrån?
Vad vet tjejer som har många år kvar tills dom tar steget ut i arbetslivet om vilka jobb som
räknas som bättre än andra?
Bättre att hålla tyst/inte skriva något om man ändå inte ska framföra något vettigt!
Det är mitt motto!


Kommentarer
Postat av: josse h

fan vad schysst med rött hår :)

2009-06-05 @ 09:26:44
URL: http://livingthesoberlife.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback