14år

Haha, 14is tiden.. det var tider det ;)











a.c.a.b tröjan var på!


tack gode gud att man plockade ut den där piercingen!




shit, 20 snart. tiden bara rusar iväg!
Vad har man gjort under dessa år?
Jag låter säkert nu som om jag skulle ligga på dödsbädden eller vara 60år.
Men om man tänker tillbaka på det man tyckte var hemskt då, tex ett krossat hjärta,
pinsamma saker eller andra intriger så kan man inte göra så mycket annat än att le :)
På den tiden var det så mycket skitsnack och sånt trams som man kunde ta åt sig av.
Man trodde att man skulle gifta sig med första killen och världen var typ över när man var ensammen!
hahaha!! så gulligt ;)
Man skulle absolut besöka alla sommarfestivaler som fanns!
boden alive, älvsby-någonting?, luleåkalaset, pite dansar och ler och pajala marknad.
Sommarlovet var det bästa som fanns.
Planerade att man skulle ta körkortet direkt när man var 18.
"om 4år ska vi resa igenom hela sverige under sommaren"..
Man startade alltid bråk med alla! sökte upp folk att stå och skrika åt på stan. PINSAMT!
haha, allt man gjorde då är fan bortglömt nu!
Tänk om ytterliggare 5-6år hur mycket man förändrats som person

Dom här snart 20åren har gått såhääääär snabbt!
Tänk då hur snabbt dom kommande 20åren kommer att gå!

Man ska fan ta vara på tiden man har, ta vara på livet!
Vill man verkligen göra något så ska man göra det!
Våga ta lite chanser och risker här i livet så att säga, så länge det inte skadar en själv så.

Okej jag har slösat många dagar i mitt liv på personer som inte är värd det. OKEJ.
mitt fel, ingen annans. Den enda jag har lurat är mig själv.
SLUT MED DET NU!
Vill inte sitta om några år och ångra min "bortkastade" ungdom :)
Världen kryllar av människor, varför då ens lägga sin tid på svin?
Och kom ihåg att det alltid är lättare att hitta fel på andra, än att se sina egna misstag.
Been there done that!

Nu tänker jag på så mycket så att jag hade kunnat slå världsrekord i världens längsta blogginlägg.

Har sett att statistiken gått upp lite, kanske lite nya läsare eller lite mer tid över till att läsa bloggar?
Kanske hört något skvaller eller något och väntar på att jag ska skriva om det ? :)

Nä, Jag hoppas iaf att det blir en bra sommar nu! ;D
en sommarflirt hade inte varit så dumt!

Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova.
Hatar att sitta uppe på nätterna, bara skit på tv ändå och alla andra sover ju.
Får se om jag fortfarande är sugen på att skriva en massa imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback