det finns idioter och så finns det IDIOTER!!!!

oooh va arg jag blev. min dag blev förstörd!


Idag har man varit mkt flitig!
Dammsög, skurade, vattnade blommorna, renbäddade, diskade och dammtorkade det allra värsta
idag innan jag for till jobbet!
Mycket nöjd över min insats. trodde inte jag skulle palla ta tag i allt :)
Sista kvällsjobbet imorgon ;)
Sen ska man vila (inte om det blir party).
känns som om man håller på att bli sjuk, Ont i huvet och jävligt snorig.
PINSAMT VÄRRE! Jag försökte hålla mig, men jag nös på bussen! HAHA
Hon framför kollade bak och började pilla i håret så hon skulle kunna bocka
av att jag inte nös på hon!
Tycker att det är pinsamt att nysa på bussar eller på jobbet.
Hela världen stannar som till och kollar på en! haha


Somnade ju, ja hyffsat tidigt igår?
men dödstrött på morgonen :)
efter imorgon så är det ju bara o försöka vända dygnet.
Blir att jobba förmiddagar nästa vecka.


Såg att jag bör vara lite mer sparsam med dom sista slantarna jag har på kontot nu :)
en krogrunda räcker det då till! ;)
knappt två veckor tills man plockar ut en fiiiiin lön. Junimånad blir en BRA MÅNAD! =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback