word

haha, ååååh.. mitt i allt.. från ingenstans alltså..
kom ja bara o tänka på en sak, tänk att avsluta alla samtal, konversationer osv
med "tack och hej, leverpastej!" , eller see you later alligator!
hahaha vilken jävla rånörd man skulle vara!!! ;D
att dessutom vara helt seriös, ååååååååh dööööööööö!!!!
bara för att jag ens tog upp det här och börja tänka på det så kommer det
att bli svårt att inte ta till nåt sånt där fult!!! ;)


eller döpa ens blogg till något fränt, och skriva 90-tal style ;)
vi alla vet ju redan att ANJA var en trogen dagboksskrivare i sina yngre dar...
dagboken popcorn har vi dragit fram och läst några stycken ur många gånger!!!



och jag tycker; kan man inte stå för vad man tycker, ja då tycker jag att
tyckarna ska sluta tycka till och hålla tyst. vad tycker ni? ;D


dagens ordspråk; den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback