12345

har blivit dålig på att uppdatera.
Angående vadet så vann jag ju såklart dom där 500.
Var jävligt förbannad när jag kom hem, men sen orkade jag inte bry mig.
så jag tog mig ett vinglas o en grogg själv!
kom förbi en till, och de var ju inte alltför lyckat.
säger ju det, alkohol förstör bara! jävligt synd
att det inte är ganska självklart för en del.
alltid bråk och diskussioner och skit.. suck.

inte konstigt att man blir sur om man har gjort klart för någon att
ingen jävel får komma in i min lägenhet medans jag är och jobbar.
så kommer man hem och känner på sig att något är skumt. så ser man
kvarglömda msnkonversationer som avslöjar allt. FAN VA ARG JAG BLEV.
och väldigt sur nu också för den delen...
ingen skada är ju skedd, men där försvann det förtroendet...

igår var jag bakis.. drack mig inte berusad, men rödvinet gav en huvudvärk..
vi gjorde svingod mat, o for till porsön o hjälpte robin med ett spel.
så har det väl inte hänt så mkt mer...
nu dricker jag kaffe och ska ta en promenad..

är less på att bara ligga hemma o inte göra något,
nu vill jag börja promenera. har börjat bli så jävla slö!
måste städa, (IGEN) ja...
och imorgon ska jag till både storheden och stan och kolla...

måste klippa håret också, det är så jävla risigt så man kan se dom kluvna hårtopparna.
måste beställa en frisörtid illa kvickt...
har inte klippt håret sen i september och nu går det knappt att kamma igenom utan att
borsten fastnar haha!!
trivs ju i luggen, men jag vet inte hur jag ska göra med den :)
tror jag ska klippa den så jag kan spara ut ögonbrynen!

nu blir det iaf en promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback