HAHA vilket skämt.

Blir väl ett sista inlägg för ikväll..



HAHAHAHA!!! kan det verkligen stämma?! 2år sen vi drog operation dö R....
otroligt! =)
FYFAN för hatten, den är så klockren!
hela kvällen var klockren! maskerade och allt ;)
Vi såg så hemska ut så vi fick oss en gratis pizza på matstället!
det var tider det! promenader till stan på nätterna...


ANJA KOM HEM NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



NÄ nu ska jag lägga mig så jag orkar kliva upp imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: josefin

hahahahah åhhhhhh vad roligt, varför gör man inte sånna där geniala påhitt nu?:) tjackfingret..haha

2009-01-25 @ 13:17:33
URL: http://likejuisy.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHA far bli nagot liknande till varen da jag ar hemma ;) 59 dar kvar, se upp lule.. tjacke ar tillbaka, hahahahahah!!

2009-01-28 @ 21:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback