underbart!

vaknade upp 6:30 av mig själv! =)
piggare än någonsin, även fast ja somnade kring halv 2 inatt.
börjar bli frisk också, har inte ont i halsen.
men fortfarande lite seg i skallen.
Har hunnit dricka morgonkaffet & käka 4 toastmackor ;)
nu sitter jag och drar ett tjockt lager smink över mitt fula ansikte
för att dölja alla skavanker. tyvärr lyckas jag ej, bara en skönhetsoperation kan rädda mig.

FYFAN, har råkat plocka en "glugg" i ena ögonbrynet.
reparerade skadan genom att plocka det jämt, men nu är det hälften så tjockt som det andra.
FAN jag som hade den perfekta formen!!! nu måste jag ju plocka så det andra är lika smalt
och spara ut...
aaah, nu råkade jag förstöra allt ännu mer.
tror jag ska skaffa lugg så jag kan låta dom växa ut fritt...
nä va ful jag blev nu. usch va hemskt det ser ut! =/

Blev o smörja in sig med lite brunt utan sol bara för att jag är vit som ett spöke.
nån måtta får det va!
när ansiktet är så vitt så man ser döende ut är det dags o göra nåt!
det jobbiga är bara att man ser knallorange ut i "vinterljuset"..

Nu blev det o klaga lite, fast det var inte meningen ;P
börjar iaf 10.
soft att ha så mkt tid på sig på morgonen! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback