supa sig under bordet!

Känner mig lite ensammen nu, vet inte om det är bakisångest eller nå.
kom bara o tänka på vilket jävla skämt man kan vara ibland. PINSAMT!

jag har tex supit ner mig själv under ett bord.
vad tror ni man tänkte när man vaknade upp med ytterkläderna på,
o allt man såg var bordet ovanför sig. Då skrattade jag så jag grät.

har ätit en hel jävla gravad lax med en hel förpackning rödbetssallad. USCH!

för att inte tala om den vidriga soppan jag snörde ihop, och utbrast "full i en kastrull"

....eller hur 18årsdagen slutade.. HAHA.
 
listan är lång på saker som inte alls hade behövt ske..
men samtidigt så har man många, roliga o fina minnen;D
man lever bara en gång!!! 
en del grejjer är fan hemska.. men shit happens!


;D HAHAHAHA ..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback