skum

vad är det för fel på en?
kom o tänka på igår.
höll på att skämta om världens grej, skrattade så mkt så jag blev yr i huvet.
skrattade oavbrutet åt mina egna skämt...
så kom jag på allt på natten igen och började skratta mitt i allt..
men helt plötsligt bröt jag ihop och börja grina utan anledning?
så skärpte jag mig... började skratta igen, och det slutade med att
jag grät igen?! vafan!?
det är sällan att jag skrattar så mkt så att det känns som ett lyckorus,
men igår fick jag ont i magen för att jag skrattade så mkt.
men det slutade hela tiden med att jag började gråta????
det var inte så att jag skrattade så mkt så att jag grät..
men det var skumt, var ju inte ledsen eller så..
börjar bli schizofren!

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

men shit vad skumt :S



jag ska testa tandkrämen, vart finn den o köpa ? =)

2009-01-19 @ 00:27:41
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: * K Y S S A R

Kul att träffa dig idag :D alltid lika snygg du är gumman :D

2009-01-19 @ 23:52:58
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback