sjukt trött

jobbat idag.. haft ont hela dagen, det är väl det som tar på krafterna.
inte så ont så man inte kan jobba, men en irriterande värk som bara
ligger och väntar på att ta över.
efter jöbbet åkte jag in till stan och köpte en ansiktsmask och en mascara på rea.
det är alltid lika bra o fynda en mascara för mkt när det är billigare..
har en tendens att irritera mig till döds då jag ser att det är halva priset
på smink när man "provat på något nytt".
Hursomhelst så for jag även till willys och storhandlade!
hahaha gick ju med en vagn och slängde i varor för ett år framåt!
men kom på mitt i allt att jag även skulle kunna ta mig hem med allting..
så det blev inte riktigt allt jag ville ha, men det sved när det började gå över 500kr.
det är dyrt att leva, just nu har man råd iaf.
lagade lite käk, softade med en kopp kaffe och en kopp te..
nu är man rätt slut.. halvsover, gör ingenting vettigt iaf...
sitter bara och är allmänt trött framför datorn...

tänkte pröva på ansiktsmasken och lägga mig ner och vila...
FAN att jag ALLTID glömmer att köpa en tändare.
av någon festlig anledning så har jag haft typ 10 tändare lite överallt...
men då har ju någon lånat och slarvat bort alla mina.. less..



OCH DOM SOM SLARVAR!!!
jag är arg på riktigt nu, har letat som en idiot efter ett sånt perfekt linne jag en gång i tiden hade!
ja, jag är desperat. perfekt jävla lila färg! JAG VILL HA TILLBAKA DET!!!!!!!!!!!
kommer inte ihåg vart jag lämnat det, eller till vem jag lånat ut det????
men jag blir tokig!!!! finns inga linnen i den där färgen... FAN!!!!



förövrigt så är det aldrig någon bra idé att prova på något nytt.
lika att hålla sig till det säkra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback