release me

Hm, suttit halva kvällen och rensat datorn från skräp!
en massa bilder som bara tar onödig plats,
jag menar.. har man typ 15 mappar med bilder på sig själv
så bör man söka hjälp, vadå kär i sig själv?
haha.. en del är ju roliga o spara.. o se när man blir äldre :)
men nån måtta får det då vara!

ibland får jag ett sånt ryck och rensar bland musiken.
brukar ta bort musik som ger dåliga minnen eller ångest :)
om de tex påminner om någon speciell händelse eller person! haha.
men sen sitter man och ångrar sig, och funderar på vafan låtarna man
älskade förr hette.. då är dom spårlöst försvunna!
med men dagens youtube går det ändå hyffsat snabbt att hitta det man söker.
Blev riktigt besviken då jag hittade en låt som jag letade efter som en galning år 05 eller 06...
så hörde jag den för en vecka sen av en ren slump, USCH VA KASS DEN VAR!
men varför kunde man inte få tag på den då? ;D




Idag efter att jag hade handlat och allt, så fick jag en behaglig känsla i kroppen.
känslan av lugn och ro, inre harmoni! tänk så skönt det är att bo helt själv...
man kan göra det så mysigt hemma!
bara en sån simpel sak som att sitta i köket och dricka en kopp te och läsa någon tidning,
eller softa i soffan..helt själv!
men jag måste fan köpa en tändare eller tändstickor så jag kan tända ljuuuuuus....

Jag längtar efter sommaren nu faktiskt...
hatar halkan, jag vill bara lägga mig ner och gråta när det är halkigt ute,
så blåser det som satan så att vinden styr en dit den vill!
soft o bara gå i typ en klänning och promenera långa promenader.....
hm, ska inte säga att det är sommar snart, men tiden går ju ändå relativt snabbt...
hoppas man får jobba så mkt som man gjort den senaste tiden! nice me cash...

Imorgon är jag ledig, tänkte passa på att fara ut till storheden!!!
fredag jobbar jag ju.. så ja.. man får se vad som händer till helgen!
Det var verkligen trevligt när vi hade middag här med lite vin, eller
ja i mitt fall blev det MASSOR av vin..
Skönt att bara sitta och ha tjejsnack osv ;P
är inte direkt sugen på att festa.. inte så som det känns just nu!
dom senaste festerna har ju bara varit skiiiiit alltså.


Jag lovar, det ska bli roligare att läsa min blogg.
nu har jag inte känt mig så speciellt super engagerad i att skriva....


Nä nu blir det att tvätta bort sminket osv. TJOHEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback