ont..

Igår gick man på stan en sväng me magdalena och my :)
kikade runt o hittade en kjol och en fucking skjorta!
sen blev det häng hos sara, fick mig en klippning...
sara var blöt i badet hahahahahaa...

blev lite drama..sov över hos henne =)
vi skulle in till stan idag, men det blev inte så.
såklart drabbades man av den fruktade värken när man var på bussen
påväg till coop. hemskt! haha
va ful man ska va när man går och ser helt väck ut..
nu känns det iaf bättre, ska väl ta mig i kragen och städa osv.

sugen på att ta mig ut på storheden, men det vettefan om man tar sig
dit i tid..


är för seg för att skriva nu. uppdaterar senare ikväll

Kommentarer
Postat av: Sara

du får komma och se mig blöt när du vill ;)

2009-01-21 @ 12:51:25
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback