jajävlar!

For ju o hämta robban igår.
vi åkte buss till örnäset och gick till mamma mia o hämta en vesuvio ;P
tog en promenad med han i vagnen till coop också .. åååh va man skämmer bort han!
lägger ner alla sina pengar på han ;D
vi har haft det mysigt, spelat tvspel och sett på film.
han sa typ "naeö, jag är inte trött!!!", så hör man hur han snarkar två sekunder efter det!:)
var dock vaken mkt senare än han, o ja lovar. han är sjövild i sömnen!
han slog till mig 3 gånger, rullade ner på golvet (från madrassen),
gnisslade tänder, rullade upp mot mig, la sig på tvären! HAHAAHA!!
asså, satte sig upp mitt i allt och bara satt..
man var ju typ vaken för att kolla till han!
så väcker han en.. hahaha klockan 6 på morgonen och säger "jag vill kliva upp"..
notera att jag somnade 3.. då vare ju bara o kliva upp då.
men har legat o vilat lite medans han spelat tvspel ;P
vi käkade just frukost, o nu leker han med bilarna...

han vill stanna här till kvällen så vi får se hur länge man får ha kvar sötnosen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback