Jag är allt rolig ;D

hahaha kom på en halvrolig grej! =)
skulle börja jobba 08:30 en dag.
är så sjukt svårväckt på morgnarna så man har ju världens äckligaste alarm.
Man hade sovsällskap o lånade hans mycket mer exklusiva telefon som kunde
ställe in 5-6 larm =) HAHAHA!!! jag har 3 stycken själv!!

då stoppade jag larm följande tider : 05:15, 05:30, 05:45 06:00 06:15
på hans telefon! HAHA
och 06:30, 06:45 på min mobil, och alarmklockan som ligger längst bort i vardagsrummet
fick gå igång klockan 7 HAHAHAHA fyfan vilket jävla liv det var den morgonen!!!
notera att han vaknade, och ville sova vidare hela dagen! HAHAHAHA!!!
jag var halvdöd och väntade på att alla alarm skulle gå typ ;P


sen glömde man ju ta bort skitlarmen, så alla hans alarm gick igång en vecka senare igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback