humörsvängningar

Jag blir tokig på min dator! den börjar fan bli slöast i världen.
tar 10 minuter att komma in på en sida.
läser råd på internet om att rensa skiten..
körde ett program som ska skydda mot trojaner, haha när datorn scannades
så var ju resultatet 117 infected files.. GREAT!
har även rensat bland musiken osv.
Tror jag har börjat bli sjuk i huvet, det känns som att jag inte klarar av
stök och oreda.. rensar allt.. städar varje dag...
aja.

har varit på sämst humör idag.
där nångång vid 1tiden så var jag extremt trött,
låg och blundade och vilade i typ 45 minuter.
under den tiden tänkte jag på så sjuka saker att jag blev rädd för mig själv ;P
saker jag helt hade glömt bort,eller ej tänkt på för att det är så onödigt!!!!
blev superpigg mitt i allt iaf... :)


magen hänger utanför jeansen, kärlekshandtagen växer.
man måste ju lägga på sig lite för att överleva vintern ;)
promenerade till coop och drog en rejäl handling, blir tacos imorgon minsann!!
sen måste jag börja fundera över vad jag egentligen stoppar i mig!
det här går inte längre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback