hmmm.

Kom hem för ett tag sen.
åkte in till stan och köpte lite grejer jag behövde, men pallade inte gå så länge
eller verkligen kika på kläder osv. så mkt folk. man blir ju bara
på dåligt humör och svär för sig själv osv.
åkte iaf till porsön, träffade syrran på bussen.
vi drog till Old B o ja bjöd på en kebabtallrik.
sen har jag spelat tvspel med robban hela kvällen typ.
så söt han är! överlycklig när man spelar med han ;D..
nu är man väl lite sådär seg ....


Nyårsafton började väl bra, som vanligt :)
vi hade jättetrevligt hos jossan! jävligt flummigt!! HAHAHA!!
fick sig ett gott skratt åt bilderna vi tagit :).
hursomhelst så tog vi oss in till nån fest inne i stan,
men där var vi tydligen inte så välkomna så vi gick till anatolia.
jag blev väl sådär lagomt less som man kan bli när man får i sig lite för mkt alkohol,
dåligt ölsinne I know. men det var en annan sak jag faktiskt surnade till åt.

tycker att det är dålig stil att snacka skit om folk, totaldissa.. sen helt plötsligt
är det en "gumma"?
sen kan jag även bli lite less på folk som ALDRIG kan berätta sanningen,
så jävla irriterande. lögner är skit. lögnare är skräp!
då ids man ju som inte direkt tro på något man hör ifrån personen ifråga överhuvudtaget.
och varför ska man egentligen umgås med folk man inte kan lita på?
den frågan har jag ställt mig hela dagen... ärligt talat så vet jag inte.
börjar bli less på den här jävla skiten.
jag har då aldrig ljugit iaf, och jag skäms inte över att berätta ....



Tur att man plockat lite här i läggan.
har fortfarande lite grejer man måste fixa innan man kan pusta ut och må bra här.
ska väl börja nu.
är dock riktigt jävla sugen på att bara fara o hänga gäng här på örnäset.
får väl se om nån ids sitta o surra ikväll...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback