gårdagen.

Började dagen med en promenad med jossan.
sen for man in till stan en sväng o kolla på lite smink,
blev inget köp där.. men ja kom på att ja måste köpa ett
lipsyl från apoteket =)

Sen for jag till porsön och humpade ballong med william som var helt
busig, hehe. spelade lite guitar hero och kramade min stackars sjuka Robin.
han var helt slut...
fick krama william igår, det är framsteg!
men han stod iaf med ryggen vänd mot mig och var liiiite besvärad! haha.
sen kom cajsa och my och hämtade upp mig på porsön, så drog vi ut
till storheden!
fan va man fyndade!!!
Det var iaf jättetrevligt att umgås och handla ;D hehe.


blev tre runda mattor från rusta. två svarta och en rosa!
en gaständare så man kan tända ljus utan att bränna sig ;) haha.
diskborste och disktrasor! HAHAHA.
ÖB köpte jag den där pärmen! hah.
en till guldspegel, fyra röd/lila ljuslyktor och en massa värmeljus.
På dollar hittade jag torkade lavendelblad och en svart ljusbricka.
Så blev det en storhandling på Ica maxi!
det positiva är att allt gick under tusenlappen!

så jag har hållt på och pysslat med dom nya grejerna jag köpt.
funderar ut vart jag ska stoppa tavlorna och lägga ut dom andra ljusbrickorna.
Hade en silvereyeliner som jag aldrig använder som jag målade på dom torkade
rosorna jag hade på väggen, dom har jag smällt i ett glas.
och eyelinern blev även fin på ett annat glas där jag hade blad i.

Lite guldglitter har jag strött över dom torkade bladen,. så det är NICE! =)
kommer nog lägga upp lite bilder sen när jag känner mig nöjd med placeringen.

ska städa resten av lägenheten idag. och flytta på tavlorna osv.
blir nog en promenad lite senare ikväll!
hmmm.. blir att rengöra alla sminkpenslar osv idag.
alla är svarta. SUCK!



Imorgon blir det att jobba kväll iaf.
mest troligt ska jag jobba torsdag o fredag också. men det är inte säkert.
blir iaf o hänga me gänget till helgen, ryktas om en middag och vin!
men det blir inte vin för mig iaf! kanske öl... men bara KANSKE!







hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback