frusen-

vänt på dygnet.
sov till 12 typ, blev väckt av ett samtal från jobbet.
skall jobba imorgon, så man får se om det blir lite försent
för robban. isf sover jag nog på porsön imorgon
och hämtar hit han på lördagen ;D


Vilken jävla mardröm jag hade inatt!
om min mobiltelefon! HAHA
drömde om händelsen då jag tappade min mobil i stan
och nå tjejer kom fram o fråga om de var vi som tappat den. VILKEN JÄVLA TUR VA???
men då hade dom gått igenom allt o skickat vidare det till typ internet,
och i min dröm hade jag jävligt flummiga saker där så.. GAH ångest!
tänkte ta livet av mig ;P



irriterande att man loggas ut från bloggen då och då?
hade skrivit mer men nu ids jag fan inte skriva om hela skiten.
uppdaterar väl sen eller nå.
nu ska jag iaf fortsätta städa, ångest jävla lägenheten.
usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback