En vanlig dag i MITT liv.

fan jag såg på oprah idag och dom pratade om mig, har dom inga egna liv eller?!?!



Såklart var det dåligt väder den här dagen, bara för att jag skulle gå ut och promenera!
Och nu sitter jag och stör mig på reklam.. det är reklam hela jävla tiden bara för att
dom vet att jag hatar reklam!

Igår på bussen blev jag irriterad, satt typ två tjejer framför mig som satt och skrattade
hela tiden.. antingen så har man gjort något pinsamt eller så är var dom bara
avundsjuka på mig! att tjejer sitter och skrattar sådär kan bara ha med avundsjuka att göra!
lesss...
jobbade till klockan 22, det var nice faktiskt...
fan va flott man käkade! haha, lyllos och lyxchoklad! ojojoj.
det går UPPÅT nuförtiden!

Varför ska det alltid vara så halkigt?
medans dom skottar på edeforsgatan så ser dom ju att man går
där och håller på och halka hela tiden! kan dom inte sanda!?
måste jag köpa dobbar bara för att inte jag ska halka..
suck..


Det enda positiva är att jag har en bra hårdag idag,
så extremt snyggt! idag känner jag mig verkligen vacker trots
allt annat som är emot mig...




JAG ÄR SÅ SNYGG SÅ ATT JAG FÅR DÅLIGT SAMVETE NÄR JAG SER MIG SJÄLV I SPEGELN,
NÄR INTE NI FÅR GÖRA DET!!! ;)
lite senare idag ska jag lägga upp lite nya bilder på mig, ni får försöka hålla er tills dess ;D
ska dra och förbättra utseendet litegrann, (fast det går ju inte man är ju perfekt) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback