dålig på att uppdatera :)

det enda jag gör är att jag ligger hemma och är på dåligt humör..
arg hela tiden, och irriterad på småsaker..
eller ja, igår smällde man i sig tacos för ett helt år!
blir tacos idag också!
Idag blir det nog en chilldag. me städning o allt som hör till.
MÅSTE ta en långpromenad idag! det är bestämt!!!!

lite irriterad inatt/imorse.
blev väckt halv 5 av ett samtal. två timmar senare kom ett nytt.
vafan varför ringer man till andra den tiden egentligen!?
kanske en vana att man är uppe hela nätterna o härjar =)
men nu har ja iaf bestämt mig för att ta de lugnt..
orkar inte festa...   bli lite mer hälsosam!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag har ju seriöst varit orolig att du har blivit kidnappad eller nåe! ska vi hitta på nå skoj i veckan? har inte mycket hår inbokat ännu iallafall :)

2009-01-25 @ 14:18:25
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback