bläääääää

Åh va jobbigt det är att vara så trött o seg.
igår sov man järnet!
fetat me chips o dip hela dagen igår. FYFAN! nu går det bara utför ;P
nu är grabben på coop o ska handla, det blir finmiddag idag.
blir även att städa idag, och inte så mkt mer ..

Jävlar, får en fin lön den här månaden!
skönt det känns!!
blir o handla lite grejer, det nödvändigaste man behöver!
måste lära mig att inte slösa upp allt på två veckor...


har slagit vad om 500kr nu.. vem som kan hålla sig nyktrast längst!
det är en utmaning jag inte tänker förlora!
en hälsosam utmaning!
ska försöka börja ta mig ut på promenader igen, för orkens skull.
blir så äckligt lat och slö och ids inte göra nå om jag inte är van vid att
röra på fläsket.



ids inte skriva så mkt mer så...



Ett roligt klipp ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback