Äntligen hemma

igår for jag och jossan till anatolia och tog nån bira :)
asså! ååh, drog lite lammköttskomplimanger! HAHAHA!
anja var är du? ;D
både jag o lammet blev ju typ chockade över vad man sa.. suck!
hm, styrde iaf upp skjuts me några, det slutade med att vi
alla hamnade här på "efterfest", men det varade inte så länge :P
men en av grabbarna från anatolia ringde upp mitt i allt o bjöd
över mig på efterfest.
där blev det väl lite bärs, o vi surrade på och såklart
blev det ju ett drinking game där.
mitt i allt började man må lite illa, så man fick en pyjamas
så gick man o la sig o försökte sova! HAHAHAHA..
vaknade iaf upp vid 2tiden och kände att håret typ lossnat från skallen,
kul om man lämnar kvar en slinga typ! "vafan, var det en man???" HAHAH
å va sämst man är.
nä men ja har just käkat osv.
nu blire en dusch o sen ska jag ta mig till porsön! shuuu!



livet är allt bra roligt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback