allt är borta tror jag

fick nog bort allt lim ur håret ;P
mitt hår känns så tunt nu.. !
man hann ju vänja sig!

farsan har varit förbi, fick sex and the city filmen.
är seg, har inte hunnit se den än. så det blir nog o se den ikväll.
äckellampan i hallen har gått, hur kunde den göra det?!
det är den jobbigaste lampan att byta i hela lägenheten..
den är högst upp och har en lampa som tar ett år att skruva av..

aja, man tröck ju i sig ett skrov på nolltid!
satt o surra lite me pappa.  och nu sitter man här!
bakis som fan, med en kopp kaffe...

är som sugen på att hitta på något ikväll igen.. INTE dricka dock.
men de hade varit nice o fa o umgås..
men de vettefan om man ids ta sig ut någonstans, fick just ett sms...
känner på mig att det är fest ikväll..
HAHA, igår drock man några samtal till lite random nr i listan för o höra
efter en rejäl efterfest. Ingen var ju dock på.
DET ÄR FOLK ALDRIG NUFÖRTIDEN HELLER!


känns som om man borde lugna sig nu...
Tror fan jag måste städa till det rejält här.
man är så slöööööööööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback