idag är jag lyckligare än någonsin! :)

yesyesyes! helt klart värt att firas, hann fundera på det ett tag. men det blev inget ;)
For till Anja och var glad, men hon däremot var less.
någon som klippt sönder hennes lås och snott hennes cykel utanför coop.
garanterat en lowlife trashpundare/alkis såklart.
vem fan tar DEN cykeln utav alla cyklar som står där? HAHA den absolut sämsta!
(inge illa menat Anja) men seriöst hahaha. bakhjulet kommer ju o lossna ;)
så gör man sig besväret att ta ett verktyg för att få den cykeln, HAHAHA!!
värre än min, garanterat!
Så vi har cyklat runt på min cykel och kollat igenom ALLA områden på örnäset,
men lyckades inte hitta den.
Då är den ju till 99%  på hertsön.
Blev iaf bullar och sitta och surra hemma hos mig, skjutsade henne en bit nyss på hojjen.
Börjar bli dags o lägga sig snart känner jag, är ganska trött.
Imorgon jobbar jag 13-22.10, känns om om det blir en lååååååång dag :)
Ledig onsdag, anja också! hoppas på fint väder så man kan ligga ute och steeeeeka!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla vi andra har redan firat! Jippiiiie!!!

2009-08-04 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback