hahaha!!

Dagen såg ut såhär:

Vaknade tidigare än vanligt.
Promenad med Anja.
Besök på Porsön.
Dammtorkat hela vardagsrummet.
Taco med Paco ;)
Drack juice på örnäskrogen.


Kortfattat och bra!


Soft o vakna upp tidigare än väntat, det betyder att man har sovit gott inatt!
men man känner sig lite svullen, och är öm på morgnarna.
Mitt äckliga humör har börjat försvinna, vilket är positivt!
Alltså det är ju absolut ingenting illa menat mot någon om jag säger att jag blir
arg när jag hör folk ÄTA i TELEFON osv ;P
eller överhuvudtaget se folk äta...
Det är något som man har hakat upp sig på helt enkelt, det tar all ens koncentration...

Förövrigt så var det sjukt gott med tacos, försökte mig på ett rekord!
Paco var inte närvarande denna gång heller, TREDJE GÅNGEN GILLT!
det gäller rätt mkt faktiskt ;)


Enligt min planering så går det inte att festa i helgen.
men man får ju se hur det blir med den saken! :)


Skönt iaf att ha fått städa det värsta nu.
Funderar ju på att möblera om, får se resultatet.
Kan som sagt inte hänga upp något på väggarna förräns jag har tapetserat om :P



Man börjar få många och fina vänner nu! hahahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback