cpäckeldag, dö dö dö dö dö!!!!!!!!

för det första så vaknade jag upp med värken som skulle kunna döda vem som helst.
har suttit framför toan och kräkts massor.
vad var det jag sa? hade ju räknat ut att det skulle komma idag.
typiskt att man söp till då så man får plågas....


Blev o ta någon bira på örnäskrogen me jossan,.. tommy  o isak kom förbi en sväng.
vi delade taxi in till stan, vi brudar gick till cleo!
riktigt nice faktiskt, första gången man var sådär lagomt fräsch :)
träffade en hel del roligt folk.. och visst fanns det några riktiga slitna stolpskott där =) såklart.
är fortfarande på porsön, tagit medicinen så det är lite bättre nu.
mediterar typ bort smärtan.

blir så arg på den här datorn, jävligt mongo.
kan inte ens se bilder på datorn.. jävla mörka som fan.
blev ju två mingelbilder igår


nu ska jag vila. är jättearg!!!
tror ja ska åka o hämta mitt schema från jobbet idag.. SPÄNNANDE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback