I know you don't love me

jag tror verkligen på det där att man får lära sig utav sina misstag!
men man ska se det positivt, att man blir en erfarenhet rikare.
alla vet vem jag syftar på nu.. en listig människa,. men ändå så dum.
listig för att den lyckas manipulera många, men dum för att den skryter så mkt
och försäger sig själv ibland.
HATAR människor som gör allt för egen vinning... DÖ!
sånna som snackar skit om andra och förlöjligar dom bakom deras ryggar.
men sen så är dom helt plötsligt vänner???
hur mkt jävla skit har inte den här personen snackat om mig då!?
sånt gör mig såååååååååå jävla arg! HAR DU INGA KÄNSLOR ALLS I KROPPEN???
tycker inte ett dugg jävla synd om personen, och jag hoppas att den får ett eländigt liv.
så mycket som man alltid har ställt upp och funnits där.. till ingen nytta!
beräknande jävla as. jag fattar inte ens hur folk kan tycka om den här människan.
innerst inne är det en osäker person, det vet jag.
bara den håller sig långt borta från mig så är jag nöjd. mycket nöjd!
Att jag hörde av mig från första början för att fråga hur det gått var ett stort misstag.
och det fick jag ju se. nu vet jag ju att det inte är någon idé att att ha med personen att göra.
för den här killen är INGET VIDARE.
skönt att man känner sig så likgiltig ändå, för jag vet ändå vad andra har att vänta.
.....inga mer problem eller bekymmer, och så ska det fortsätta =)





"one man's trash is another man's treasure
One man's pain can be another man's pleasure"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback