gimme more

blev en kvällspromenix me cajsa :)
skönt o komma ut o röra på sig o få snacka av sig..
en mindre trevlig sak är att jag fortfarande inte har några kanaler så jag känner mig riktigt less.
arg och irriterad.. det blir ännu en natt med det här flygplanet på .. och nån usel jävla film.
eller kanske ska man se the bank job som man redan har sett .. den var ju ruskigt bra..
men det är fan inte kul när man redan har sett slutet o allt..


aahhh.. ska väl lägga mig ner o kanske.. läsa en bok? HAHAHA





HUR SNYGG VAR MAN? gör ont att se bilden! hahaha.
PERFEKT JÄVLA SNYGGHÅR!!!!!!! klämmorna kunde ju dock försvinna..
OCH TIGER i rymddräkten. men shit! ge mig mitt långa fina hår! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback