SKÖLJA NER SPRITEN MED MJÖLK

hahaha, jag dör! skön kommentar anja. sköna vi var förr.
usch, nu hade man ju dött ;D



Sitter hemma o fryser. tänker på igår.
vilken jävla kväll! WOHOW! ahaha.
Ava ringde mig o fråga va ja gjorde, o bjöd dit mig.
vi drack lite bira o diskutera med abdullahi.
sen blev det kafelino, gratis inträda o gratis drinkar. great!
blev ju några öl, plus tequila. WHYYY? haha ;D

Skulle gå på toan o öppnade en dörr, den var inte alls låst.
där stod det en kvinna, eller så var det en man. svårt att urskilja!
sa typ "oj" och gick ut hahaha. tog ett tag o tänka fram vad man skulle säga.
så kommer idioten ut och bah "Du borde träna på det där".. eller nå.
alltså jag hajjade inget, som om ja skulle veta att det var ett sär därinne som
inte vet hur man låser en dörr?

aja. vi drog en shake på dansgolvet. ROBOTEN för att vara exakt!
o jag såg ju att alla skrattade ÅT mig, hahaha. men det var värt det. kanonkul!
hade dessutom en keps mitt i allt? haha lyckat! =)
blev efterfest på porsön, vi käkade lax o drack vin o surrade.

klockan var väl typ 6 när jag fick panik o kastade mig ner i sängen o somnade!=)
haha sen promenerade jag hem till morsan, men hon va inte hemma o pojkarna sov
så jag gick till bussen.
på bussen kom jag på att jag inte sett mig själv i spegeln på hela dagen.
så jag var riktigt nervös över att ha smink i hela ansiktet osv. men icke!
ALLT satt kvar.

Har tryckt i mig en stark jävla tacos, magen värker! haha


en blyg jävla granne ringde ju igår också. DÖ IDIOT!!!!
snackar mkt skit med alkohol i kroppen.

jo o en kom ju såklart på att den var förälskad i mig,. nejtack.



OCH vafan vare för röstbrevlådsmeddelande jag hade?
NU FÅR DU JU TA OCH LUGNA NER DIG OCH SKÄRPA DIG FÖR FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback