paint it black



Med det förra inlägget menar jag såklart att frillan fängslar mig.
luggen är så lång så att man inte ser nånting, o när frillan är
som den ska så känns det som att man är i en grotta!



Har just målat den där spegeln, blev ett rejält lager med färg nu!
förhoppningsvis behöver jag inte måla på ett tredje, för det ids jag inte ;)
målade den där tavellisten också ;P
BLIR SNYGGT som tusan när jag får sätta upp spegeln, längtar verkligen!
ser så tomt ut i hallen.. :P


men nu till själva saken!
GREJEN är den att jag rengjorde penslarna vid disken. (väldigt korkat I know)
såg plötsligt hur det skvättade över några små droppar ifrån penseln rakt
över disken! vad ska man göra????
Det är ju inte så hälsosamt att få i sig lacknaftan.
Går det verkligen bort med diskmedel o vatten? mängden lär ju dock inte vara
dödligt farligt iaf. ååååååh, WHYYYY??
Lär ju få stå och diska en hel dag för att vara på den säkra sidan :)
nåja, nu är köket iaf stängt tills vidare.. =)
redan inandats en hel del lacknafta, det räcker för ikväll!

åherregud, nu ser jag ju att klockan är över 12.
hehe, tiden rusar iväg när man pysslar ;)
ska ju jobba imorgon så måste väl lägga mig tidigt,
skulle börja 15 men jag får komma 13 istället :)
byta ut en massa prislappar! hehe..






GROTTAN IGEN! ;D HAHAHAHAA!!!!
verkligen börjat få långt hår, men det ser fan ut som en hjälm/peruk
när det är sååååååå svart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback