Lite snabb onödig fakta ;)

* Min första puss fick jag av en mörkhyad och var 6år.

* Började röka när jag var 13 och slutade när jag var 18.

* Snusade Ettan knåd mellan 7;an och 8;an.

* I 8an: hade jag IG i ALLA ämnen, kom ikapp 9an och gick ut med G i allt.

* Lärare har alltid sagt att jag kan mkt mer än vad jag själv tror.
  Hade jag inte varit så slö hade jag kunnat gå ut gymnasiet med suveräna betyg
  utan större ansträning.

* jag är LIVRÄDD för att tala inför publik så redovisningar och sånt mådde jag 
  verkligen dåligt över och skippade helst dom.

* jag är faktiskt blyg av mig, INTE dryg som dom flesta kan tro. 
  och jag ser ganska sur ut även fast jag inte är det ;P

* Är egentligen blondin, men har färgat håret svart i 3år nu.

* Har bott på porsön större delen av mitt liv och växt upp där men har
   egen lägenhet på örnäset nu. har bott här sen 1 Jan 08.

* Är väldigt pedant av mig och städar i snitt 2 dagar i veckan om jag har tid.

* Har varit i slagsmål en enda gång och det var i en matsal.
   Och den fighten vann jag, men den var jämn! hahaha

* Blivit polisanmäld för hot när jag var 15år, men det var falska anklagelser
  så det blev ju såklart INGENTING av det där :P

*  I 1;an på gymnasiet vägde jag 62kg! HAHA!! och gick ner till 50kg 
   under sommarlovet till 3an.. 
   nu ligger man nåntans där i mitten ;)

*  Har fruktansvärd mensvärk som gör mig sängliggande i tre dagar.
   måste äta smärtstillande, annars så spyr jag och vaggar fram och tillbaka
   och gråter och skriker av smärta.. IT SUCKS!!!

*  Mörker är min absolut stora rädsla, klarar inte av att sova utan minst en lampa tänd.
   plus TV;n eller datorn.
   Spindlar är även en extrem fobi, ser jag en hemma så blir jag till och med rädd för att
   försöka döda den, faktiskt hänt att jag gråtit ibland hahaha!!

* Det är väldigt få som verkligen känner mig riktigt väl...

* När jag var yngre så var jag en sån där falsk bitch som snackade skit om ALLT och ALLA
  och berättade andras hemligheter och spred ut rykten och provocerade fram bråk med
  folk  från hela luleå, och det straffade mig rätt länge i framtiden då mitt efternamn NISKA
  var väldigt ökänt, och många ogillade mig för att dom hört att jag var såpass störd som jag var.

* Snusar nu, ibland drar man en dubbel ;) men jag kan sluta om jag vill. men jag vill inte.
  Senast jag slutade höll jag mig i 3-4månader..  

* Jag har haft räls i 2år! men den plockades ut någon dag innan studenten ;)
   Det var en faktor som fick mig att inte prata i onödan, öppnade in alls munnen 
   inför nya personer om det inte absolut var nödvändigt. 
   Nu har jag en slags gomtandställning som håller fast "det nya läget" på plats.
   Den ska jag börja plocka ut snart :) men den syns typ inte ens.
 
* Mina tänder har jag alltid haft komplex för i mina yngre dagar.

* Vikten är ett väldigt känsligt ämne för mig, varför vet jag inte?
   Är ju inte direkt stor..

* Egentligen har jag brillor! ;) haha. men har inte använt dom utomhus en enda gång!
  Linser har jag också men går runt halvblind för att det är så jobbigt o komplicerat att få
  in linserna i ögonen.. SVÅRT!!!

* Jag har astma, och inte så speciellt bra lungvärden. blev sämre och sämre.
   Men då var det ju smart att sluta röka ;) mår mkt bättre!

* Är allergisk mot alla pälsdjur, men reagerar olika!
  Ibland börjar jag nysa som en galning bara av att komma in i en lägenhet me djur.
  och ibland kan jag vara en hel dag bland katter o hundar utan att det ens börjar klia.

* Har spelat både fotboll och basket i mina yngre dar, basket var ju roligast.
  var med i höken som var ett av dom bästa lagen. Fick höra väldigt bra ord
  om att jag faktiskt var duktig på skott o allt, men jag var för nördig o slutade! haha

* Jag är grym i guitar hero ;)

* Är väldigt duktig på att sminka också, en talang jag alltid haft.

* Är inte så dålig på att laga mat heller, men är rätt slö så det händer inte ofta
  att man lyxar till det. är ju också roligare att laga mat åt någon annan än sig själv ;)

* Har haft hål i ögonbrynet, två hål i näsan, ett i underläppen, o ett i överläppen.
  nu har jag dock bara kvar det i näsan och i naveln. funderar på att pierca överläppen
  igen efter operationen som sker den 5 december :)

Kommentarer
Postat av: Sara

fan vad kul det är när du skriver sånt här ;) alltså första pussen av en svart! hahahah otippat ;)

2008-11-16 @ 21:02:16
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback