I DID IT! ;D



en vit helg, yeah. grattis!
blir nog en längre paus från alkoholen!
förövrigt är det roligt att se alla andra fyllon!
Blir alltid kompissnack, långa diskussioner osv,.
Man får alltid en massa fyllesamtal från folk som festar
o undrar vart det är efterfest eller om man själv är ute och glider
eller har alkohol att sälja.. HAHAHAHA!
blir bara på dåligt humör när man får typ sms av "raggarna". DÖ!
hahahaha.. ett skott i huvet på alla som fylleraggar
Jag vet inte vad det är, men det är så fruktansvärt avtändande!!!
blääääää... och usch.  fuck you
palla med sånt skräp.

Jag är nog inte intresserad av killar på det sättet överhuvudtaget.
tycker att det är soft att vara heeeeeelt själv så att säga.
behöver ingen karl för att må bra, känna mig trygg eller fylla något tomrum.
tvärtom! mår mycket bättre när jag står på egna ben...

Det vidrigaste jag har varit med om var när en idiot ringde till mig och
sa att han hade fått mitt nr utav ett ex som hade hållt på o snacka en massa skit.
HERREGUD! vad tänker du med människa?
jag visste att du var dum, men inte så fruktansvärt korkad....
desperata äckel skräp, ni är av samma skrot och korn hela bunten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback