"godmorgon"

Kom och tänka på att jag har fått en uppläxning av att dra upp persiennerna.
Det är ju klart mkt mer uppiggande och snyggt med lite ljus i lägenheten.
Jag drar bara upp den som är närmast mig, alltså till balkongdörren.
PALLA dra upp den till fönstret? för det första så har jag haft en flummig upplevelse
när jag satt vi datorn och kände mig iakttagen. kollade utåt och såg min granne!
alltså så har grannarna så bra insyn att dom i princip skulle kunna se vad jag
sitter och skriver nu. vilket problem va ;)

Jag tror att jag är den enda nörden här i kvarteret som har ett MYGGNÄT!
nu ser det lite kefft ut när det är slarvigt uppsatt och hänger i ett hörn.
Men det är så bra så att jag alltid ska ha kvar det ;)
Hade en hemsk upplevelse med en enorm geting som tog sig in o höll
på å flyga runt i taket och lät som en motorcykel.
Efter den och en massa psykflugor så kände jag att..
"NEJ jag vill sova tryggt på sommarnätterna!"
kunna få in lite frisk luft utan att vakna upp med en gadd i halsen.


Jag ska inte ens yttra mig om vad som inte har visats sig i lägenheten på nån månad.
för då dyker dom upp.. ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback