fyfan, vad är felet?

Just tryckt i mig en pizza. gott!

blev ju fest för hela slanten igår!
oscar ringde mig vid 1 o kom förbi me två pers till.
Det var ju en riktigt rolig kväll, satt o skrattade åt alla fuldissar.
och att vi groggade med rismjölk och sojadryckerna! HAHAHA
vart några dricktävlingar osv,.
kanske lite elakt då men, vi bar ut oscar i trappen och lämnade
hans saker där utanför. efter fem minuter så hör man hur han dampar
där utanför och slår och plingar på dörren och skriker i brevinkastet.
"oj vi hörde inget" hahaa.

Det slutar iaf med att det inte gick o ignorera han.
men då hade han hunnit bryta av en kvast och kastat in dom i brevinkastet.
TILL VILKEN JÄVLA NYTTA? trasha sönder min brevlåda såg jag imorse.
IDIOT IDIOT IDIOT!
han blev insläppt o tog sina prylar o drog sen.
jävligt irriterande att han hann spilla sprit över min mobil o spilla en massa
och skrika och leva om. ett klassiskt fyllo =)
Nåja, blev o sova rätt länge. min första tanke när jag vaknade var "VAFAN!".
så fort baksmällan började avta sätter man igång me nästa fest!


Idag blire o ta det lugnt.
 eller ja, man måste ju städa bort all skit här. ölburkar o allt överallt.
inget är rätt i den här lägenheten just nu.
Haha orkar hade glömt en tröja, keps o minneskort.
ojojoj, fylloooooooooo!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback