;D ;D ;D

finns det något som är så irriterande som en seg dator?
får lust att kasta ut skiten..

idag har ja iaf farit in till stan en snabbsväng o köpt nässmycken,
örhängen och den dära collgagen mascaran som går på reklam.
for förbi porsön o lämna lite kläder o hämtade några grejjer.
hann träffa killarna ett tag, sen skyndade ja o min syrra oss till
busshållsplatsen,. DET SÄGER SIG SJÄLVT;
man hinner inte gå till centrumhållsplatsen på 5 min.
men syrran var bombsäker på att vi skulle hinna.
vi var mellan centrum o professorsvägens busshållsplats
när vi såg 4an komma.
Sprang väl hela vägen dit men idiotchauffören drog vidare
när vi var typ tre meter ifrån. DÖÖÖÖÖÖ haha.
Det var då sista gången jag sprang! ;)

Just lagat mat o käkat.
hunnit baka och diska också, snart är pajen klar =)
också varit flitig och dammsög litegrann, även om det inte behövdes.


Och imorgon ska jag jobba 9-15.
hm, blir en kamp att ta sig upp, har ju vänt dygnet åt helvete ;D
har bytt tid på fredag också. blir 13-22 istället för 16-22.
Inge partaj för min del alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback