cold outside

först och främst vill jag be om ursäkt till en person
som jag alltid är sur och irriterad mot. FÖRLÅT!
(vet att du läser min blogg)
jag är så jävla nördig som slänger på luren i örat
på andra när man småtjafsar, så omoget. I know!
....och nu är det försent att ringa ...
love you.


Jag är stammis på apoteket!
tycker att deras hudvårdsprodukter funkar alldeles utmärkt!
idag har jag provat på nå nytt, en dagcreme som ska återfukta huden.
PERFEKT nu när dom kyliga vindarna gör en torr och fnasig haha.
Nu ska jag iaf låta huden få vara ifred och andas, INGE mer foundation på ett tag :)
får se om det ger givande resultat.
Köpte även ett läppbalsam, men det fanns ju ca 7 lådor vid kassan
med en massa olika varianter. var lite småstressad så jag
frågade efter det bästa. "vilket är det bästa? jag tar det!"
litar på att det ska vara BÄST också ;)

Hm på tal om att låta huden vila, tror jag ska vara helt naturell i en vecka!
helt galet! så jävla fult och äckligt, men vad gör man inte för att skona
huden och ögonfransarna ;)
LIKADANT me levern, rädda det som räddas kan! hahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback