chill me snabbkaffe!

yeah. blev ju en promenad me cajsa.
man var ju inte sen på att köpa en fryst pizza och en ben&jerry ;)
mums.
kikade hur mkt ja hade på mitt kort, blev positivt överraskad! =D
yesyesyes. o snart kommer mer cash! nice!
har diskat sverigest största disk idag, och nu på kvällen har
den blivit nästan lika stor. ångest! haha
ska lägga mig ner me kaffet och se ugly betty.
förr såg jag ju ut som henne me rälsen, brillor o äckelhåret ;)haha


Har märkt att min mage inte pallar den där feta maten ja egentligen trycker i mig.
men konstigt nog så har jag börjat känna mig så lycklig när jag får mina chips,
räksallad o allt fett! ;D det är LYCKA!


uppdaterar sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback