Luleå, haha

sitter här med en kopp kaffe o funderar. :)
nåja, idag har ja besökt julia, det var längesen..
dags att ta upp kontakten igen, tycker man! =)

sen har ja bara diskat o plockat undan här. otroligt hur ofta man måste städa!
det är ju en riktig rövarkula! haha..




Och sen kan man inte göra så mycket mer än att skratta åt "dagens ungdomar".
Förstår inte det här egentligen.. hur kommer luleå att se ut om några år när halva befolkningen
sitter med sina äckliga jävla droger och förstör hela stan ?
Är det coolt att skryta om ett missbruk? nae!! för knarkare är fan det sämsta man kan vara!
finns inget lägre än att vara någon som ständigt gömmer sig bakom rus.
tycker synd om dom som verkligen mår så jävla kasst så dom jämt måste fly från verkligheten.
Men jag förstår inte hur alla snorungar kan få tag på skit, och hur dom kan börja med nåt sånt idiotiskt!
Något jag blir riktigt jävla less på är allt skitsnack som går runt om mig, att jag skulle ta droger eller ha gjort det?
NEJ!!!! säger jag bara.. sen får folk tro vad dom vill, för det är den här staden bra på.
Iaf alla idioter utan liv som sitter och snackar om andra hela dagarna.. er tycker jag också synd om.
Det är något en del växer ifrån, medans andra ständigt sitter med sina komplex och försöker göra
andra sämre än dom själva... suck!!!

Men jag blir även riktigt arg när jag läser om drograttfyllor och inbrott och rån och allt!
droger inblandade i 99% av alla brott som begås!
LÅS IN ALLA SVIN!!!! strängare straff tack!
hårdare tag mot dessa busar...



Kommentarer
Postat av: Anonym

helt rätt vem fn vill ge till snor ungar frstår inte det... fast då har ju alla "pundar sitt val" men dra fan inte med nån fler i skiten jävla iioter... vem fan säljer till en 12-13 åring ?? SKOTT I PANNAN BORDE DOM HA!! har bra mallan ;) hopppas man frå komma förbi på fest snart =)..

2008-05-21 @ 04:08:47
Postat av: mallan

HAHA tummen upp!
men vem äre som kommenterar??=) haha

2008-05-21 @ 06:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback