jag blir hellre positivt överraskad än besviken!

hur många gånger har man inte förväntat sig något, och hoppats på något bra..
men det slutar i kaos eller i ren besvikelse?
jag kan ju bara nämna senaste nyårsfirandet. suck haha!
menar inte att man ska vara negativ, men man ids fan inte hoppas på saker och ting.
det spontana blir alltid bäst!
jag blir hellre positivt överraskad än besviken!
dystert/deppigt/lågt? haha nä men ni fattar nog säkert vad jag menar ;)
man romantiserar alltför mkt...


blir ibland arg på mig själv när jag kommer på mig själv med att klaga över vikten tex.
man har ju dåliga dagar men;
jag väljer själv att äta allt, pallar ingen äckel diet eller bara leva på grönsaker och tråkiga saker.
jag motionerar det jag orkar med MEN!
nu är man ung och allt är på sin plats... jag kommer ALDRIG att ha tvättbräda eller bli miss beach 2008!
haha det är bara o gilla läget alltså! det är ingen idé att sitta och drömma sig bort typ ;
"NÄÄÄÄ, men NÄSTA ÅR...." för varje år är ett närmare rynkor o hela den biten ;) haha.
så fort jag slutade röka/snusa så gick jag ju upp ett X antal kg;n.
Det roliga är att dom inte försvinner, spelar ingen roll vad jag gör. tro mig jag har provat.
så det man tränade hela året innan gjorde man förgäves, känns surt men..
samtidigt vem bryr sig egentligen???
5kg;n här och där förändrar ju inte direkt hela ens utseende så.. :)


 
var man fin? haha kolla in smalansiktet!
usch usch usch
 

Kommentarer
Postat av: Sara

du är ju schnyyyggg gumman! ;) var inte missnöjd!!

2008-07-18 @ 00:34:08
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback