got it twisted

vaknade upp kring 10 och gick på en promenad :)
diskat o plockat i köket..
nu håller jag på å färgar utväxten, bränner gör det minsann!
känns som att man blir känsligare o känsligare för varje färgning .. suck :p
nåja, blir o fixa till lite här osv.. ska in till stan vid 5 och möta upp juliiiiiaaaaa... :)
så ska vi umgås och snacka skit ;) hehe..




snacka i tele me tömmii..
han påpekade rätt snabbt att han gillar mig för den jag är ahah.
nämen, att jag får han att förstå att alla inte tänker likadant, spec inte jag o han ..
vi är rena rama motsatserna.. hahahaa..
förr sa han att jag rättfärdigar mig själv och är oerhört självcentrerad.
det stämmer ju inte, inte enligt mig iaf. vet många som är värre..
men en kanske negativ men i en hel del fall postitiv grej är att jag är att jag överanalyserar folk.
har svårt för att erkänna att jag gör fel, och kan be om ursäkt..
är rätt fundersam av mig osv, men det är ju en positiv egenskap i sig. =)
det är skönt att man kan erkänna sina dåliga och positiva sidor att man inte blundar
för sanningen och bortförklarar det...
mår som allra bäst när jag får sitta ifred i lugn och ro ...
Ibland kan man verkligen fråga sig själv varför vissa människor beter sig på ett spec vis..
det ligger alltid något bakom en människas beteende..
ofta handlar det om egen vinning..
Och nu känner jag igen mig i en annan persons beteende, och jag vet exakt vaaaaaaaarför
den här personen tycker och tänker som den gör just nu !
det är bara för att det är svårt att få...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback