sweet!

idag hade jag världens sjukaste dröm, nämligen att jag bodde i finland.
hade mitt fönster vid ryska gränsen.
ångest att bo i en skog långt bort åt helvete, ensammen!
haft många drömmar om att ja bor på konstiga ställen o har  panik.
Nåja. skola idag, sen blev det en runda med anja på stan! hon flirtade hejvilt !
sen promenerade vi till örnäset, for hem till mig en sväng.
även hunnit me ett träningspass.
styrde sedan skeppet mot porsön. :)
hälsade på mina söta pojkar! :D
sitter med en kopp teé och ska nu börja gå mot cajsa, blir en promenad nu igen !
måste ta tag i disken och städningen efter det, kanske blir det att plugga lite, om man ids!
kom helt plötsligt på att jag inte orkar jaga upp mig, det löser sig!
börjar nästan bli utbränd ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHHAHH SUR JÄVLA FINNEN! ensam i skogen ;)

2008-02-21 @ 11:54:38
URL: http://SARRRRA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback