wåwåwåwåwå

fick besök igår.. låg o spelade guitar hero.
grabbarna övertalade mig att följa med ut på färjan!
men vägen dit var lång och hemsk..
först blev jag skjutsade men ja pallade fan inte när det svajjade så mkt.
så jag tog över men det gick fan inte bättre asså..
så det slutade med att jag satt på ett styre och var heeeeeeelt livrädd haha!
hmmms,.. vi tappade bort varandra på färjan direkt, men det gjorde inte så mkt.
blev nån bira.. träffade på elin från gamla klassen, vi umgicks större delen av kvällen.
asså chockad som man blev så fick man ett rejält slick i ansiktet mitt i allt.. åherregud!
inget oväntat dock... lycke till!
drog hem vid två. sökte upp bikers.. men ja orkade inte vänta så jag sket i allt o promenerade mot örnäset.
tur som man har höll man på att bli överkörd av en gammal bekant som sen skjutsade hem mig!
nice nice. somnade vid 4 tiden och nu är ja vaken och redo för work.
mest sliten i hela världen..SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback