men lycke till!

igår var de då fest, jävlar!
råkade dra en bakåtkullerbytta ner från sängen, nu börjar man känna av skadorna hahaa!
så typiskt mig o börja promenera hem mitt i natten..
gått o lyssnat på musiken från mobilen och sjungt ända fram till kyrkogården.
så fick skjuts hem, men inte var festen slut för det! hahaha.
åh hur risig har man varit hela dagen?
jag och anja har ju fetat fet mat, o kommit på tokiga bus hahaha..
jag döööööör! ;)
våran deal..  suck haha!
jöbbigt, blivit jagad av getingar hela dagen! haha.
satt o vänta på bussen vid statoil.. 34 min kvar tills den skulle gå..
haha upptäcker en geting vid ögat som börja sätta sig i mitt hår så jag börja veva och skrika
och kasta juiceflaskan. haha.
så blir en alkis helt upprörd och skrek något i stil med " VAFAN ÄRE MED DIG?!?!?! har du tagit tjack!!!!!?????"..
och där började helvetet,.. idioten satt och skrek och var aggressiv och skulle börja diskutera och bara
vara riktigt jobbig.. satt typ och skrek "DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ" i en halv minut..
ja, getingen gav dock aldrig upp och cirkulerade runt en hela tiden . suck..
mötte upp syrran i porsö centrum, såklart kommer de en ny jävla geting som skulle fa i håret haha..
inte ens på affären fick man vara ifred, kom det en stor jävel och börja jaga en typ..
syrran och hennes pöjk stod och skrattade å ja.. ni vet ju hur man ser ut när man vevar och ser rädd ut..
eller är det kanske bara jag som "ser" getingarna HAHAHA!!

ska få sova ut ordentligt nu =) yey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback