wheelchair någon?

Vin, lövskatan, krasch med cykel, fuckat knä, bekant väktare,
massa roligt folk, måla skon med nagellack, östermalm, RIKTIGT drunk.......
en kort sammanfattning.

Det är ju en klassiker, möta mig på krogen med ett blödande knä.

Men det var då en rolig kväll!!! ;) många roliga personer.
Inte så överdrivet bakis? visst, det är ju synd om mig men jag
har mått helt bra dagen efter :)


Och sen så har jag jobbat idag också.
fick sova 5 timmar så är helt slut nu.
har jag gått ner i split eller nå? ont som satan i benen!!!
ääääääääääh. måste fan sova eftersom att jag ska upp tidigt imorgon,
Måste slå på ljudlöst så jag inte blir väckt nu ;p













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback