hihi

syrran fyller 18år... snart.. ;)
Hon är i göteborg just nu o härjar med klassen.
Hon fick 1000kr av mig idag i tidig födelsedagspresent att shoppa för.
hehe, när hon har hookat ett legg så ska vi festa och gå ut på någon krog.
Antar att jag är "snälla storasyster" då också och bjuder henne på drinkar! ;)

Måste vara kul att ha mig som syster!


Idag hände det grejer!
William bjöd in mig o se film i hans lekrum! se på fan!
annars brukar han inte vilja vara i närheten av mig ;)
sötis. haha.
Självklart var man tvungen att sitta på hans lilla barnstol och se på
saltkråkan tills han blev nöjd o ville göra något annat.
Han väljer dom han vill ha i sin närhet med omsorg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback